دانلود بازی Forza Horizon 5 برای PC/ دانلود فورزا 5

Forza Horizon 11zon - دانلود بازی Forza Horizon 5 برای PC/ دانلود فورزا 5

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر

شاید رانندگی با اتومبیل‌های سوپراسپرت آرزوی بسیاری از انسان‌ها باشد. این شاهکارهای علم مهندسی امروزه به‌قدری پیشرفته و مدرن شده‌اند که هر فردی را به نحوی به سمت خود جذب خواهند کرد؛ اما در دنیای واقعی، همه پول و فرصت لازم برای دسترسی به این اتومبیل‌ها را نخواهند داشت و حتی اگر هم داشته باشند، ریسک رانندگی با سرعت بالا و ویراژ دادن با آن‌ها بسیار بالا است.

خوشبختانه صنعت بازی‌های ویدیویی، ناجی ما برای این امر بوده و با خلق دنیاهای مجازی، این امکان را می‌دهند که بدون کوچک‌ترین خطر یا ریسکی، تجربیات این‌چنینی را برای خود رقم بزنیم. یکی از بازی های مسابقه ای سری Forza Horizon از استودیو Playground Games بوده که به‌تازگی با معرفی بازی Forza Horizon 5 ورودش به نسل جدید بازی‌های ویدیویی را اعلام کرده است. سازندگان برای این عنوان سنگ تمام گذاشته تا یکی از واقع‌گرایانه‌ترین و مهیج‌ترین عناوین سری Forza را در اختیار طرفداران قرار دهند.

در ادامه با فایر فیکس

برای ماجراجویی در افق، آماده شوید

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی Forza Horizon 5 آزادی عمل بالایی است که در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. شما در این عنوان، وارد سرزمین زیبا و رنگارنگ مکزیک خواهید شد که در سبک جهان‌باز طراحی شده و آزاد هستید به جای‌جای آن سفر کرده، رویدادهای مختلفی را در قالب مسابقات تجربه کرده و یا صرفاً در این دنیای زیبا به آرامی به اکتشاف بپردازید. از صحراهای بزرگ گرفته تا جنگل‌های انبوه، شهرهای تاریخی، خرابه‌های باستانی مخفی، سواحل آفتابی و حتی یک آتش‌فشان خاموش برفی همه در نقشه بازی گنجانده شده‌اند و تا مدت زیادی می‌توانند شما را مجذوب رازها و زیبایی‌های خودشان کنند. همان‌طور که از نام بازی پیداست، افق زیبا و بی‌انتهایی برای گشت‌وگذار در انتظارتان خواهد بود.