دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید/نسخه 10.4.2

646464 11zon - دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید/نسخه 10.4.2

Plants vs Zombies 2 نسخه‌ای بزرگ‌تر و جاه طلب تر از بازی اول است. در این عنوان چندین مکان و بازه زمانی مختلف وجود دارد که باید در آن‌ها با زامبی‌ها مبارزه کنید. از مصر باستان گرفته تا آینده‌ای دور، شما باید به وسیله گیاه‌های مبارز که تعدادشان هم کم نیست، با زامبی‌های جدید و مخربی روبرو شوید که قصد نابودی دنیا و تمام زندگی گیاهی درون آن را دارند.

حالت‌های مختلف از جمله مولتی پلیر

از قابلیت‌های جدید و جالب Plants vs Zombies 2 می‌توان به حضور حالت‌های مختلف از جمله مولتی پلیر اشاره کرد. در قسمت مولتی پلیر شما می‌توانید در مقابل سایر بازیکنان در نقش زامبی یا گیاهان بازی کرده و رقابت‌های تنگاتنگی را تجربه کنید. با این حال حالت آفلاین قدیمی همچنان در بازی حضور داشته و برای طرف‌داران کلاسیک این بازی نیازی به نگرانی نیست.

حضور صدها گیاه مبارز برای انتخاب

از مهم‌ترین نکات بازی Plants vs Zombies 2 می‌توان به گرافیک ارتقا یافته آن اشاره کرد که چشمان را خیره می‌کند. بیش از صدها شخصیت قابل انتخاب درون بازی قرار گرفته که با قدرت‌های جالبشان، زامبی‌ها را به چالش می‌کشند. پس گیاهان خود را آماده کرده و آن‌ها را در موقعیت مناسب قرار داده که قرار است با هیولاهای خون خوار و گیاه خوار دست به یقه شویم.

ویژگی‌های بازی Plants Zombies 2

  1. گرافیک کارتونی زیبا و خیره کننده
  2. حضور مکان‌های مختلف از جمله گذشته و آینده
  3. وجود صدها شخصیت گیاه با قدرت‌های متفاوت
  4. زامبی‌های گوناگون که چالش زیادی برایتان ایجاد می‌کنند
  5. حالت‌های مولتی پلیر و آفلاین کلاسیک
  6. ده‌ها ساعت سرگرمی و اعتیادآوری بالا فایر فیکس

تریلر :