آموزش آنلاین بازی کردن Rust/دانلود بازی راست اخرین اپدیت

rust copy 11zon - آموزش آنلاین بازی کردن Rust/دانلود بازی راست اخرین اپدیت

 بازی Rust کل مکانیسم‌های مغزی ما بر اساس بقا کار می‌کنند. اگر چیزی به این هدف ختم نشود برای ما بیهوده و حوصله سربر خواهد بود. چه چیزی بهتر از آنکه وارد بزرگ‌ترین چالشی که تابه‌حال برای بقای خویش مواجه شده‌ایم شویم؟ استودیو Facepunch Studios جواب خوبی برای نیاز ما دارد.

 اپدیت شده در : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

 بازی Rust اثر بی‌نظیر در سبک بقا و نجات است که چند سال پیش در حالت دسترسی اولیه استیم قرار گرفت و بالاخره توسعه بازی به نقطه‌ای رسید که می‌توان بدون برخورد با باگ‌های آزاردهنده، آن را تجربه کرد.

تنها هدف بازی Rust بقا و نجات یافتن از مرگ است. با مشکلاتی همچون گرسنگی، تشنگی و سرما بجنگید. برای خودتان یک کمپ امن ایجاد کنید و غذا پیدا کنید؛ البته که همیشه سروکله بازیکنان دیگر هم پیدا خواهد شد.

بازی Rust ماهیت آفلاین ندارد و همه‌چیز به‌صورت آنلاین پیش می‌رود. هنگام ورود به بازی یک سرور را انتخاب خواهید کرد که همه فعالیت‌های شما روی آن ذخیره می‌شود. درصورتی‌که وارد سرور دیگری شوید، باید همه‌چیز را از نو شروع کنید و حواستان به این نکته مهم باشد.

در ادامه با فایر فیکس همراه باشید

پس از ورود به  بازی Rust، با نقشه‌ای بزرگ مواجه می‌شوید و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، خبری از خانه و سرپناه نیست. باید با استفاده از سنگ و چوب، ابزار مناسب برای شکار بسازید و سپس روبه ساخت سرپناه بیاورید. ساخت خانه و ابزار نیاز به منابع اولیه دارد که به دست آوردن آن‌ها چالش بسیار سختی برای شما خواهد بود زیرا که خطرات زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث مرگ شما شود. مهم‌ترین مشکل، برطرف کردن گرسنگی است. ابتدا هیچ سلاحی برای شکار ندارید و شکم شما هم به قاروقور ادامه می‌دهد و باید یاد بگیرید چطور زنده بمانید.

تاریخ انتشارFEB 08,2018
بستر های نرم افزاری مورد نیازPC
زبانENG
ژانراکشن،ماجرایی،ایندی،آنلاین،نقش آفرینی
کمپانی منتشرکنندهFacepunch Studios
حجم فایل۹.۷ گیگابایت

تصاویر

تریلر