دانلود بازی Hitman 3 Deluxe Edition برای PC/دانلود بازی هیتمن 3 برای pc

gdkkfu8wREjiSn5B copy 11zon - دانلود بازی Hitman 3 Deluxe Edition برای PC/دانلود بازی هیتمن 3 برای pc

دانلود بازی هیتمن 3 برای ویندوز

هیتمن، نامی آشنا برای آن دسته از بازیکنانی است که علاقه‌مند به ژانر اکشن و بازی‌های ماجراجویی هستند. مجموعه فوق‌العاده Hitman طی 20 سال گذشته از یک شاهکار مخفی‌کاری سرگرم‌کننده به یک ماجراجویی اکشن تبدیل شده که به‌صورت اپیزودیک در دسترس علاقه‌مندانش قرار گرفته است.

همین تازگی‌ها بود که استودیوی IO Interactive طی معرفی پیش‌نمایشی از نسخه سوم، این موضوع را بیان کرد که این آخرین اپیزود و نسخه از سری هیتمن بوده و به‌نوعی مأمور 47 برای مدتی نیاز به استراحت دارد؛ بنابراین پس از آخرین بازی آن‌ها، نباید دیگر چشم‌انتظار بود. Hitman 3 به‌عنوان آخرین نسخه از سه‌گانه‌ای محبوب و پرطرف‌دار سعی کرده تا مشکلات و عیوب موجود در نسخه‌های قبلی را پوشش داده و به‌نوعی پایانی خاطره‌انگیز را برای طرفدارانش در ذهن و خاطره‌ها باقی بگذارد؛ مانند همیشه و دیگر نسخه‌هایی که معرفی شد، توسعه‌دهندگانی از استودیو IO Interactive آخرین بازی را طراحی و منتشر کرده‌اند که لازم به ذکر است ویژگی‌های جدید بسیاری در گیم پلی بازی Hitman 3 به‌کاررفته که قطعاً می‌تواند باعث جذابیت دو برابری داستان شود.

در ادامه با فایر فیکس

ماجراجویی‌های مأمور 47 او را در سراسر جهان به شش مکان منحصربه‌فرد در سه قاره منتقل می‌کند، جایی که او مهم‌ترین قراردادهای کل زندگی حرفه‌ای خود را تکمیل خواهد کرد. هر مکان برای ارائه یک تجربه گیم پلی بی‌نظیر و به‌یادماندنی ساخته شده است، از اولین مأموریت بازی در بلندترین ساختمان در جهان گرفته تا پایان‌نامه دراماتیک که سه‌گانه را با سبک نهایی با یک روایت متمرکز به پایان می‌رساند.firefix.ir

گذرنامه مأمور 47 تاکنون مهرهای کشورهای مختلفی از سراسر جهان را به خود دیده است و اولین مأموریت Hitman 3 او را به دبی می‌برد. در هر کشور لیستی از اهداف و مأموریت‌ها دریافت خواهید کرد که باید به هر روشی که شما پسند می‌کنید، آن‌ها را از بین برده و به‌نوعی از لیست خط بخورند.

کارل اینگرام و مارکوس استویوزانت برای اولین مأموریت شما در نظر گرفته شده‌اند، فکر می‌کنید می‌توانید به چه روشی آن‌ها را از بین ببرید؟ آیا این امکان وجود دارد تا هر دوی آن‌ها را به یک‌باره از نابود کنید؟ همه چیز در سری بازی‌های هیتمن امکان‌پذیر است چرا که توسعه دهندگان خلاقیت را به بازیکن داده‌اند تا او باشد که تصمیم بگیرد از کدام راه هدف‌ها را از بین ببرد.

لینک دانلود مستقیم در پاین صفه