دانلود بازی Cooking Simulator /برای ویندوز

Cooking Simulator Mobile copy 11zon - دانلود بازی Cooking Simulator /برای ویندوز

Cooking Simulator یک اثر موفق دیگر از استودیو Big Cheese می باشد که PlayWay S.A. آن را در شبکه استیم منتشر کرده. این بازی با نمرات به شدت بالایی توسط گیمرها و منتقدین مواجه شده است! شما در این بازی کنترل یک آشپزخانه ی کاملا حرفه ای و واقع گرایانه را خواهید داشت و وظیفه ی پخت و پز غذاهای گوناگون با بهترین طعم به عهده ی شماست.

Cooking Simulator

شما باید بیش از ۶۰دستور غذایی متعدد را تمرین کرده و در آن ها استاد شوید. ده ها ادویه ی دوست داشتنی پیش روی شماست تا بتوانید هر غذایی را همان طور که دوست دارید بپزید. ساختارهای فیزیکی غذاها و تاثیرگذاری طعم آن ها سعی شده تا به واقعیت بسیار نزدیک باشند و شبیه سازی دقیقی شکل بگیرد.

بازی دارای حالت Career است که در قالب آن می‌توانید برای تبدیل شدن به برترین آشپز جهان تلاش کنید. طراحی آشپز‌خانه واقع‌گرایانه است و امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد. استودیو سازنده طیف گسترده‌ای از وسایل آشپزخانه را که مواردی مثل اجاق گاز و ظروف مختلف را شامل می‌شود، در اختیار بازیکنان قرار داده است

. علاوه بر این بیش از ۱۲۰ ماده اولیه مانند سبزیجات، گوشت و ماهی در بازی وجود دارد که در ۶۰ دستور پخت مختلف می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

علاوه بر حالت‌های ذکر شده، بازی Cooking Simulator دارای حالت سندباکس خواهد بود که به واسطه آن به بازیکنان آزادی عمل و کنترل کامل بخش‌های مختلف آشپزخانه داده می‌شود. همچنین امکان انجام کار‌هایی همچون آشپزی در جاذبه صفر یا ساخت برجی از سبزیجات روی آتش وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های این اثر می‌توان به فیزیک واقع‌گرایانه بازی که فرصت‌های متعددی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، اشاره کرد. این بازی تجربه‌ای تک‌نفره خواهد بود که در ۶ زبان مختلف عرضه خواهد شد.

در ادامه با دانلود بازی Cooking Simulator با سایت فایر فیکس همراه باشید

تصاویر

تریلر