دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition/ برای PC

e518ca96 70a2 4ffc a719 ad27f520403b copy 11zon - دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition/ برای PC

Resident Evil 4 نخستین بار در اوایل سال ۲۰۰۵ بر روی کنسول خانگی نینتندو Game Cube عرضه شد و انقلابی در سبک بازی های اکشن سوم شخص به پا کرد، یک سال هم طول نکشید که کپکام ، ناشر بازی این عنوان را برای کنسول SONY ، یعنی PS2 منتشر کرد. و بعد از چند سال در سال ۲۰۰۷ برای PC منتشر شد.

پس از گذشت چندین سال، نسخه جدیدی از این بازی در فوریه ۲۰۲۲ توسط هواداران این اثر، منتشر گردید که یک ریمستر کامل از بازی بوده و ریمیک نیست. این ریلیز تحت عنوان HD Project Mod شناخته می‌شود.

بهبود در بافت‌ها، مدل‌های سه‌بعدی، منوها، کات‌سین‌ها، ویدیوهای از پیش رندر شده،نورپردازی، جلوه‌های بصری و …تنها بخشی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این ریمستر است. هم‌چنین باگ‌های صوتی بازی و جلوه‌های از قلم‌افتاده و خراب در این نسخه اصلاح شده است.

نسخه Resident Evil 4 Ultimate HD Edition در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر منتشر شده است که دارای بالاترین کیفیت یعنی HD با ۶۰ فریم بر ثانیه می باشد.

در بازی Resident Evil 4، داستان را از نمای Leon S. Kennedy دنبال می کنید که ماموریت دارد اشلی، دختر گمشده رئیس جمهور را که به طرز مرموزی ناپدید شده باز گرداند.

بنابراین لیان به دهکده ای در اروپا (به ظاهر در کشور اسپانیا) فرستاده می شود تا این ماموریت را انجام دهد. به محض ورود، لیان درمیابد که افراد محلی به شدت خشن هستند و خویی حیوانی دارند.

تاریخ انتشارAUG 03,2022
بستر های نرم افزاری مورد نیازPC
زبانENG
ژانراکشن ، ماجراجویی
کمپانی منتشرکنندهCapcom
حجم فایل۱۶.۱ گیگابایت

تصاویر

تریلر