دانلود Battle.net – آخرین نسخه از نرم افزار بتل نت/لانچر بازی کالاف دیوتی و وارکرفت و گیم های مختلف دیگر

download copy 11zon - دانلود Battle.net – آخرین نسخه از نرم افزار بتل نت/لانچر بازی کالاف دیوتی و وارکرفت و گیم های مختلف دیگر

بتل نت؛ آخرین نسخه از پلتفرم آنلاین نرم افزاری مربوط به بازی‌های بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) است که با استفاده از آن می‌توانید تجربه و کیفیت بازی‌های آنلاین خود را ارتقا دهید. بتل دات نت، یک آنلاین گیم مبتنی بر اینترنت، شبکه اجتماعی و سرویس توزیع دیجیتالی بازی‌های ساخت شرکت بلیزارد است که برای اولین بار در تاریخ 31 دسامبر 1996 منتشر شد. بتل دات نت، در واقع اولین سرویس بازی آنلاین بود که شماری از بازی‌های مشهور در دنیا بر پایه این سرویس فعالیت می‌کنند.

این اپ، مشابه با انواع دیگر پلیتفرم‌های توزیع دیجیتالی بازی‌های رایانه‌ای است و از طریق حساب کاربری خود در آن می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود و اجرا کنید. در این نرم افزار، تقریبا همه‌ی عناوین بازی‌های بتل دات نت در دسترس و قابل دانلود هستند.

علاوه بر این، امکان ارتباط با دیگر پلیرها در دنیا و همینطور خریداری محتوای بازی‌ها از دیگر امکانات این پلتفرم قدرتمند محسوب می‌شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Battle.net را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

امروزه تقریبا هر استودیو و شرکت معروف بازی سازی، پلتفرم و نرم افزار مخصوص خودش را برای خرید، اجرا و همچنین قابلیت‌های آنلاین بازی هایش دارد. از Steam که یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها بوده گرفته تا فروشگاه Epic Games و Uplay، هر کدام دارای عناوین جذاب، انحصاری و متعددی هستند.

شرکت معروف بلیزارد که سازنده بسیاری از عناوین جذاب نقش آفرینی و استراتژیک مثل Warcraft، Starcraft، دیابلو و … است نیز با ارائه نرم افزار Battle Net، یک پلتفرم مناسب، ساده و کاربردی برای بازی‌های انحصاری‌ در اختیار طرفداران قرار داده که قابلیت خرید، نصب و اجرای بازی‌ها را داشته و همچنین ویژگی‌ها آنلاین بازی‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

از بازی‌های محبوبی که در نرم افزار Battle Net در دسترس هستند می‌توان به World of Warcraft، Overwatch 2، جدیدترین نسخه Call of Duty و همچنین Starcraft 2 و Hearthstone اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار بتل نت :

– اجرای بازی‌های بتل دات نت

– امکان تجربه ماجراجویی‌های جدید

– دسترسی به آخرین اخبار بازی‌های روز دنیا

– ارتباط با دیگر گیمرها در دنیا

– ساخت و کاستومایز پروفایل کاربری

– امکان گفتگو با دوستان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

سایت فایر فیکس