دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021/ برای کامپیوتر/شبیه ساز تعمیر ماشین

Car Mechanic Simulator 2021 copy 11zon - دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021/ برای کامپیوتر/شبیه ساز تعمیر ماشین

Car Mechanic Simulator از استودیو Red Dot Games همان‌طور که از اسمش پیداست، شما را تبدیل به یک مکانیک خودروی ماهر کرده و چیزهای زیادی از این ساخته‌های مهندسی عجیب بشر به شما یاد می‌دهد.شما در این بازی گاراژ بزرگی را در اختیار دارید که در آن می‌توانید روی اتومبیل‌های مختلف کار کرده و تعمیرات آن را فرابگیرید.

این بازی بسیار به واقعیت نزدیک بوده و مواردی دقیق و با جزییات را درزمینهٔ مکانیک خودرو به شما ارائه می‌دهد. شما در این بازی به 72 اتومبیل در کلاس‌های مختلف دسترسی دارید و قادر هستید بیش از 4000 قطعه در آن‌ها را تغییر داده و با آن‌ها سرگرم باشید.

این بازی دقیق‌ترین تجربه از قدم زدن در کفش‌های یک مکانیک خودرو است.

به‌جز بخش‌های مکانیکی و فنی،کارواش، صافکاری و نقاشی، تعویض برخی موارد ظاهری خودرو و همچنین یک پیست برای امتحان کردن تمامی اتومبیل‌ها در اختیار شما خواهد بود که نتیجه تلاش خود را در آن موردسنجش قرار دهید.

واقع‌گرایانه بودن بازی عنصر اصلی جذابیتش است و از طرفی، نکات آموزشی بسیار زیادی درزمینهٔ خودروها به شما ارائه می‌دهد.

از دیگر نکات مثبت بازی می‌توان به گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌اش اشاره کرد که تمامی خودروها و قطعات آن‌ها را با جزییاتی بالا به نمایش کشیده است.

محیط‌های گاراژ و همین‌طور قسمت‌های داخلی اتاق خودرو نیز با دقت فراوان طراحی‌شده‌اند و حس و حالی واقعی را به شما منتقل می‌کنند. اگر به خودرو و اجزای آن علاقه دارید، این شبیه‌ساز فوق‌العاده را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

ایا این بازی حالت مکانیکی دارد ؟

بله این بازی به صورت کامل تمام مراحل میکانیکی را دارد

این بازی در چه مورد است ؟

Car Mechanic Simulator یک بازی شبیه ساز مکانیکی است که تمام مراحل مکانیکی را دارا میباشد

سازنده این بازی چه شرکتی هست ؟

شرکت Red Dot Games

تصاویر

تریلر