دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل برای اندروید/Call of Duty Warzone Mobile/اپدیت شده

download copy4454 11zon - دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل برای اندروید/Call of Duty Warzone Mobile/اپدیت شده

کالاف دیوتی وارزون نام بازی مولتی پلیر شوتر افسانه‌ای کمپانی Activision است که ابتدا به صورت بخشی از عنوان Call of Duty: Modern Warfare مسیر خود را آغاز کرد و به سرعت تبدیل به مشهورترین بازی کل فرنچایز شد. این بازی به دلیل رایگان بودن، حالت‌های مولتی پلیر متنوع و اعتیادآور و همچنین قابلیت اجرا بین پلتفرم‌های مختلف، به سرعت تبدیل به درآمدزاترین و محبوب‌ترین بازی Activision در سال‌های اخیر شد.

به همین واسطه این کمپانی سریعاً دستور ساخت نسخه‌ای بر اساس موبایل این بازی را صادر کرد. نسخه موبایلی بازی‌های مولتی پلیر معروف این روزها چیزی کاملاً عادی بوده و منطقی است که دیر یا زود باید شاهد خیزش بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل و تسخیر بازار تلفن‌های هوشمند می‌بودیم.در ادامه با دانلود بازی Call of Duty Warzone Mobile برای اندروید همراه فایر فیکس باشید باشید.

یک مولتی پلیر فوق‌العاده دیگر

لازم به ذکر است که نسخه موبایلی کالاف دیوتی وارزون با ورژن کنسولی‌اش کاملاً متفاوت بوده و قرار نیست شاهد یک پورت ساده باشیم. این بازی از پایه به دست Activision توسعه یافته و همه چیز برای گیمرهای موبایلی بهینه‌سازی شده است.

نکته جالب درباره این بازی، قابلیت تجربه به صورت Cross-play در دو پلتفرم اندروید و iOS است. نقشه معروف و جهان آزاد Verdansk که در نسخه‌های کنسولی نیز شاهد حضورش بودیم، در این نسخه نیز وجود دارد.

همچنین مرحله زندانی که بازیکنان مرده باید در آن بجنگند تا به نقشه برگردند نیز در این نسخه وجود دارد. این بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار و باتری‌های قدرتمندی داشته و از سنگین‌ترین و پیشرفته‌ترین بازی‌های موبایلی بوده که طی چند سال اخیر منتشر شده است.

نبردی تا سرحد مرگ در موبایل

در زمینه گیم پلی، شاهد همان ویژگی‌ها و حالت‌هایی هستیم که در بازی اصلی Warzone نیز حضور داشتند. 120 بازیکن مختلف با هم وارد نقشه شده و باید با نابودی همدیگر، تعیین کنند که چه کسی حرفه‌ای‌ترین و تواناترین بازیکن درون بازی است. 

ویژگی‌های بازی Call of Duty Warzone Mobile:

  1. حالت‌های مختلف مولتی پلیر از جمله بتل‌رویال
  2. تنوع بالای آیتم‌ها، شخصیت‌ها و اسلحه‌ها
  3. بهترین و پرجزئیات ترین گرافیک در بازی‌های موبایل
  4. اکشنی نفس گیر و اعتیادآور بر روی گوشی خود
  5. بهینه سازی کنترل‌ها و رابط کاربری
  6. قابلیت تجربه بین دون پلتفرم اندروید و iOS

تریلر :