دانلود بازی ghostrunner 2 برای کامپیوتر/نسخه کم حجم

645copy - دانلود بازی ghostrunner 2 برای کامپیوتر/نسخه کم حجم

دانلود بازی گوست رانر 2

گوست رانر 2 دنباله‌ای هیجان‌انگیز و خیره‌کننده‌ای برای بازی Ghostrunner است که همه ویژگی‌هایی که قسمت اول را عالی کرده است، درون خود جای داده و آن را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا می‌دهد. اگر عاشق اکشن‌های شامل سلاح سرد و اول شخصِ Ghostrunner با سرعتِ حملات یک ضربه‌ای بودید، پس از این اثر ناامید نخواهید شد.

این دنباله عناصر اصلی را حفظ می‌کند که عنوان اول را تعریف کرده‌اند: سریع دویدن، سریع سر خوردن، سریع کشتن و اگر نمی‌توانید این کارها را به اندازه کافی سریع انجام دهید، سریع مردن. به تمام این موارد، اسلحه‌های جدید، باس‌های سخت و دنیایی چشم نواز و بسیار خیره کننده را نیز اضافه کنید.

یکی از لذت‌بخش‌ترین شوترهای سال

Ghostrunner 2 ابعاد جدیدی به گیم پلی بازی اضافه می‌کند، مانند سوار شدن بر یک موتور سیکلت شیک و معرفی طیف گسترده‌تری از ترفندهای نینجایی برای شخصی سازی سبک بازی شما. این دنباله همچنین دارای دنیایی فراگیرتر، مراحل متنوع، نبردهای حماسی باس، و موسیقی متن تپنده‌ای است که اکشن را تشدید می‌کند.

بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های اکشن سال را در اختیار دارید. Ghostrunner 2 داستان را مدت کوتاهی پس از اتفاقات بازی اول ادامه می‌دهد. روایت این بار نقش محوری‌تری را ایفا می‌کند. بازیکنان با شورشیان همکار تعامل کرده و در مورد داستان‌های جذاب و چالش‌های آنها می‌آموزند.

گیم پلی گوست رانر 2 بهبودیافته و بسیار پیچیده اکشن

شهر سایبرپانک بازی بیشتر شکل گرفته و تجربه‌ای فراگیرتر را ارائه می‌دهد که بازیکنان را در دنیای بازی مستقر می‌کند. شخصیت‌هایی مانند Zoe، Saul، Kira، و چند غافلگیری دیگر، داستان را جذاب می‌کنند. با این حال عمق بازی‌های نقش آفرینی عظیم‌تر را نخواهند داشت.

گیم پلی بازی Ghostrunner 2 مکانیک یک ضربه برای کشتن را هم برای بازیکن و هم برای دشمنان حفظ می‌کند و تجربه‌ای فوق‌العاده سریع را ایجاد می‌کند. متوجه خواهید شد که در موقعیت‌های اکشن به شدت چالش برانگیز و دشوار، با طراحی دقیق پرتاب می‌شوید و بین اجتناب از حمله دشمن و بستن فاصله برای سرکوب دشمنان تعادل برقرار می‌کنید.

دشمنان و باس‌های بسیار چالش برانگیز

گوست رانر 2 یک استقامت سنج را معرفی می‌کند که بر توانایی شما در جلوگیری از حملات و ضربات متوالی چندین بار تأثیر می‌گذارد. در حالی که بلاک کردن می‌تواند یک نجات دهنده برای شما باشد، فرار از دشمنان به دلیل تخلیه سریع انرژی و وجود حملات غیر قابل لمس، کلید بقا است.

معرفی بلاک کردن، به خصوص در برخورد با باس، کمی آزادی عمل بیشتری را ارائه می‌دهد و بازی را بخشنده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. Ghostrunner همچنین مهارت‌های جدیدی مانند توانایی Shadow را دارد که شما را نامرئی کرده و یک طعمه ایجاد می‌کند و Flux که به شما امکان می‌دهد یک پرتو لیزر مداوم را برای حذف جمعیت آزاد کنید.

دنباله‌ای قوی و حتی بهتر از نسخه اول

Ghostrunner 2 دنباله‌ای مهم است که ویژگی‌های خوب نسخه اصلی را می‌گیرد و آن را تقویت می‌کند. مبارزه برق آسای سریع و مبتنی بر مهارت، با ترفندها و توانایی‌های جدید برای متنوع کردن رویکرد شما در هر موقعیت، هیجان انگیز است. پارکور مثل همیشه دقیق است و سکانس‌های موتورسیکلت هیجان انگیز خواهد بود.

اگر از نسخه اصلی لذت بردید، این دنباله یک بازی ضروری است، هرچند کسانی که با گیم‌پلی شدید اولین Ghostrunner خو نگرفتند، ممکن است این پیشرفت‌ها را مطابق میل خود پیدا نکنند. در هر صورت، Ghostrunner 2 از مهم‌ترین شوترهای اول شخص و اکشن سال بوده و دانلود آن به همه پیشنهاد می‌شود.