دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای ویندوز /+اپدیت

PC Building Simulator 2 PC Game copy 11zon - دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای ویندوز /+اپدیت

PC Building Simulator 2 شبیه ساز اسمبل کردن کیس نسخه دوم توسط شرکت ارگیلار توسعه داده شده و در آن به کاربران اجازه داده می‌شود تا یک پی‌سی گیمینگ را از ابتدا تا انتها به صورت کاملا کاربردی ایجاد کنند. این بازی دقیقا همانند یک کارگاه آموزش تکنولوژی به نوعی به بازیکنان آموزش می‌دهد که چگونه سیستم پی‌سی مخصوص به خود را بسازند.

قطعاً داشتن یک پی سی و کامپیوتر قدرتمند برای بسیاری یک رویای شیرین است. اینکه بتوانید سیستم گیمینگ قدرتمند خودتان را داشته باشید و از ویژگی‌های آن برای بازی کردن، کار یا ساخت انیمیشن‌های سه‌بعدی استفاده کنید به‌شدت لذت‌بخش است، اما گاهی هزینه‌های گزاف خرید چنین سیستم‌هایی برای بسیاری از افراد محدودیت ایجاد می‌کند.

خوشبختانه دنیای بازی‌های ویدیویی، تجربه ساخت و صاحب شدن چنین سیستم‌های قدرتمندی را نیز میسر می‌کند.

بازی PC Building Simulator 2 از استودیو Spiral House جدیدترین شماره از بازی‌های شبیه‌ساز ساخت و ساز بوده که به شما اجازه می‌دهد انواع سیستم‌های کامپیوتری قدرتمند را بسازید، قدرت آن‌ها را در بنچمارک‌ها به رخ بکشید و چیزهای بسیاری از پلتفرم PC یاد بگیرید.

اگر شماره اول این بازی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که با چه مدل گیم پلی‌ای درون آن رو به رو هستید.

بازیPC Building Simulator 2 ادامه‌دهنده مسیر شماره اول است و امپراتوری بزرگ سیستم‌های قدرتمند رایانه‌ای را در اختیارتان قرار خواهد داد.

در بازی بیش از 1200 قطعه مختلف برای پی سی وجود دارد تا بتوانید در بخش Free Build سیستم رایانه‌ای خودتان را بسازید.

بخش داستانی بازی از ابتدا یک کارگاه کوچک ساخت PC را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با سر هم کردن انواع رایانه، درآمد کسب کنید و به‌تدریج امپراتوری خود را گسترش دهید.

در ادامه برای دانلود بازی PC Building Simulator 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت فایر فیکس  همراه باشید.

پسورد فایل :firefix

تصاویر

تریلر